اسلایدر

دانلود تک آهنگ های «گروه آریان» همراه با متن ترانه

§©!§A®!A/\/!A/\/./\/\U
موسیقی آریایی
Home Posts Archive Profile FeedBack RSS Designer
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان A®!A/\\/!A/\\/./\\/ \U§!CS و آدرس arianian.musics.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آخرین مطالب ارسالی

دانلود آهنگ " تو رو کم دارم"

 

متن این ترانه:

تو رو کم دارم

منو باز ببخش عزیزم نمی خوام دلت بگیره
می دونم که تلخه حرفام دل من بهونه گیره
چه کنم با این دلی که نداره به دوریت عادت
هر کسی باشه کنارت من می میرم از حسادت

تو رو کم دارم عزیزم بی تو غم دارم عزیزم

هر جا باشم بی تو باشم دلخوشی جایی نداره
آخه واژه ی خوشی ها بی تو معنایی نداره
وقتی توی لحظه های تلخ انتظار اسیرم
با تمامی وجودم باز بهونتو می گیرم

♫♫♫

 


 

 

دانلود آهنگ "بعد تو"

 

متن این ترانه:

بعد تو
وقتی تو خودم بودم تو از کجا پیدات شد
که نگام یهو درگیر نگات شد
بی هوا توی دلم کی خودتو جا کردی
کی خسته شدی منو رها کردی
بعد تو هیچی شنیدنی نیست
حال و روز من خرابه دیدنی نیست
به جز خیال تو واسه من
دیگه هیچی دوست داشتنی نیست
تقصیر من بود شاید تورو پررنگ نوشتم
نمی خواستم پاک شی از سرنوشتم
من فک می کردم که تو از جنس خود منی
نمیدونستم راحت دل می کنی

 


 

 

دانلود آهنگ "تو چشای من نگاه کن"

 

متن این ترانه:

تو چشای من نگاه کن

تو چشای من نگاه کن تا که باز دلم برىزه
آخه گرمای نگاهت واسه ی من همه چیزه
بذار چشمای تو این بار محو چشمای کسی شه
که نمی خواد بی تو هرجا لحظه ای هم سپری شه
من که با هر نگاهم حرفامو می رسونم
حرف دلت رو با من بگو تا منم بدونم
تو چشای من نگاه کن شاید از چشات بخونم
بهتر و عزیزتر از تو دل من نمی شناسه
مگه هیچ کس واسه ی من با تو قابل قیاسه
توی اعماق نگاهت، بذار تا ابد رهاشم
دلو بسپرم به چشمات مست این جاذبه باشم

 


 

دانلود آهنگ "دلتنگی ها"

 

متن این ترانه:

دلتنگی ها

پس چرا نمیگذره،چشای من به دره،

تا تو بیای!

پس چرا نمیگذره،دل من در به دره،

تا تو بیای!

رو به روی پنجره میشینم،میشینه عمق نفسهام،

به روی شیشه!

می نویسم که خوشی هام،توی لحظه های با تو،

خلاصه میشه! 

بیا ، بیا ، بیا ، بیا ، بیا ،

چشم انتظارم

بیا ، بیا ، بیا ، بیا ، بیا ،

طاقت ندارم

♫♫♫ 

نمی خوام لبخند عکسات،مونس تنهایی هام شه

بیا تا عطر نفس هات،مرهم دلتنگی هام شه 

بذار فکر کنم رسیدی،در که واشد منو دیدی،

حالا چی میشه؟

اگه دل آروم نگیره،یکدفعه گریم بگیره،

چطوری میشه؟

می خوام فکر کنم باهاتم،با مرور خاطراتم،

بگذرونم!

ولی تاثیری نداره،آخه خب دل نمی ذاره،

نمی تونم!

بیا ، بیا ، بیا ، بیا ، بیا ،

چشم انتظارم

بیا ، بیا ، بیا ، بیا ، بیا ،

طاقت ندارم

 

نمی خوام لبخند عکسات،مونس تنهایی هام شه

بیا تا عطر نفس هات،مرهم دلتنگی هام شه

♫♫♫

 


 

دانلود آهنگ "هفت"

 

متن این ترانه: 

هفت

با منی با منی عزیزم، بهتر از این دیگه نمی شه
کاشکی این روزا و این شبها، بمونن با ما تا همیشه
روزایی که پیشم نبودی، بهونه می گرفتم هر بار
می خوای بدونی چی می گفتم؟ بیا و اون روزا رو بشمار
یک: یه روز دیگم گذشت و دو: دوباره چشم انتظارم
سه: ستاره می شمرم هر شب چهار: چاره ای جز این ندارم
پنج: پنجره یه قاب خالی شیش: شیشه ها پر از غبارن
هفت: هفته های بی تو بودن بپر از لحظه های انتظارن...

حالا که پیشمی اما تموم لحظه هام عشقه
وقتی که از تو می خونم همه ترانه هام عشقه
صدات که می کنم هر بار توی زنگ صدام عشقه
نگات که می کنم هر بار توی برق نگام عشقه
با تو عزیزم... تموم لحظه هام عشقه

♫♫♫

 


 

 دانلود آهنگ "تا ابد"

دانلود آهنگ "تا ابد(ریمیکس)"

 

متن این ترانه ها:

تا ابد
فاصله بين ما كوهه، فاصله بين ما درياست
فرصت ديدنت تنها گوشه ى دنج يك روياست
تو رو تو روياهام بردم، ديدنت ديگه راحت شد
يه روز هم آخرش شايد، روياهام واقعيت شد
ديگه هستى تا ابد توى شعرام
ديگه موندى تا ابد توى رويام
ديگه هستى تا ابد توى شعرام

تا ابد توى حرفام، تا ابد توى رويام

♫♫♫

نمى دونم چطور ميشه منم تو روياهات باشم
هر جاى قصه كه ميرى بيام و پا به پات باشم
شايد اون لحظه ها با هم بهترين لحظه ها باشه
شايد از اونجا راهى هم رو به اين دنيا پيدا شه

 


 

 دانلود آهنگ "از روزی که رفتی"

 

متن این ترانه:

از روزی که رفتی
از روزی که رفتی دنیا چه قشنگه

این خونه پر از عطر گلای رنگارنگه
از روزی که رفتی جولون می ده آفتاب

شب تو آسمون دوباره پیداش می شه مهتاب

آخه با تو که دیگه چیزی به چِشَم کم نمی اومد
تو بودی و هیچ چیزی به چشمم نمی اومد
ماهم تویی و شب بی تو مهتابی نمیشد
آفتاب واسه من پیش تو آفتابی نمی شد

♫♫♫

صبح بعد از اون روز کذاییآسمون پر شد از رنگ حنایی
نمی خواست انگار به روش بیارهکه تو باشی، حناش رنگی نداره
اگه یک دنیا قشنگی باشهاگه هر جا پر از عطر گلا شه
بدون اینو، دلم پیش تو گیره نمی تونه کسی جاتو بگیره

آخه با تو که دیگه چیزی به چِشَم کم نمی اومد
تو بودی و هیچ چیزی به چشمم نمی اومد
ماهم تویی و شب بی تو مهتابی نمیشد
آفتاب واسه من پیش تو آفتابی نمی شد.

 


 

 

دانلود آهنگ "عید اومد بهار اومد"

متن این ترانه: 

عید اومد بهار اومد
دوست دارم آفتاب بشم تا نور بارونت کنم
دور تو بگردم و این دلو مجنونت کنم
آسمون بشم برات ، ستاره بارونت کنم
یک جون خالی دارم می خوام که قربونت کنم
یک جون خالی دارم می خوام که قربونت کنم

دوست دارم کفتر بشم تو آسمون پر بزنم
برم و تو اوج عشق سری به دلبر بزنم
بشینم رو بوم یار ، لونه و چنبر بزنم
اگه روم در رو وا نکرد تا به سحر در بزنم
اگه روم در رو وا نکرد تا به سحر در بزنم

♫♫♫

همیشه با این که این دل نگرونه
یک بهار پشت زمستون و خزونه
می دونم خدای ما که مهربونه
ما رو باز به هم دوباره می رسونه

♫♫♫

دوست دارم با تو باشم تا باشه دنیا
هم تو بیداری و هم تو خواب و رویا
واست آواز بخونم مثل قدیما
گل اومد بهار اومد میرم به صحرا
عاشق صحراییم ، بی نصیب و تنها

عید اومد بهار اومد تو دوری اما
عید اومد بهار اومد تو دوری اما

همیشه با این که این دل نگرونه
یک بهار پشت زمستون و خزونه
می دونم خدای ما که مهربونه
ما رو باز به هم دوباره می رسونه

 


 

دانلود آهنگ "صدای پای امید" 

 

متن این ترانه:

صدای پای امید
هر روز و هر جا هزارون گرسنه با چشمایی معصوم و پاک
دستای بی جون و رنجورشون ، می شن اسیر دستای خاک

می گیرن جنگ و بلا و مصیبت ، گریبون زندگی رو
هر جا که پا می ذارن ، تنها به جا می ذارن ، فقر و گرسنگی رو

اما ما می تونیم ، بازم برگردونیم
صدای پای امید رو تو کوچه ی غم
آره ، من و تو می دونیم ، که همیشه می تونیم
دستامونو اگه بدیم به دستای هم

اما ما می تونیم ، بازم برگردونیم
صدای پای امید رو تو کوچه ی غم
آره ، من و تو می دونیم ، که همیشه می تونیم
دستامونو اگه بدیم به دستای هم

♫♫♫

مثل پرنده ای که می تونه ، توی روزهای سخت زمونه
خودشو بزنه به آب و آتیش ، تا به لونه غذا برسونه

می دونه گرسنه ای که بی جونه ، توی یه آشیون ویرونه
فرق بین زندگی و مرگه ، براش هر لحظه که می گذرونه

♫♫♫

اما ما می تونیم ، بازم برگردونیم

صدای پای امید رو تو کوچه ی غم 
آره ، من و تو می دونیم ، که همیشه می تونیم
دستامونو اگه بدیم به دستای هم

♫♫♫

اما ما می تونیم ، بازم برگردونیم
صدای پای امید رو تو کوچه ی غم
آره ، من و تو می دونیم ، که همیشه می تونیم
دستامونو اگه بدیم به دستای هم

        به مناسبت روز جهانی غذا (مبارزه با گرسنگی)  

 


                          

دانلود آهنگ "تو که با من باشی"

 

متن این ترانه:

تو كه با من باشى
هوا گرفته تو آسمون نيست ديگه حتى يه ستاره
برام مهم نيست، هواى من حال و هواى تورو داره
بارون گرفته، كوچه اگر چه كوچه ى تاريكى باشه
قشنگه وقتى چترى كه بالاسرمونه يكى باشه
آسمون باز باشه يا كه بگيره، روز روشن باشه يا شب تيره
ميخواد آفتاب باشه يا كه بباره، تو كه با من باشى فرقى نداره
هميشه تنگ غروب بى تو دلگيره
آسمون كاره اى نيست دل من گيره
حالا كه پيش توام، پرم از حس خوب
آسمون چشماى توست از طلوع تا غروب



برچسب‌ها:


ابر برچسب
درباره وبلاگ

welcome to my weblog!
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 92
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 133
بازدید ماه : 184
بازدید کل : 96814
تعداد مطالب : 68
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



دریافت كد ساعت