اسلایدر

دانلود آهنگ های «مازیار فلاحی» همراه با متن ترانه

§©!§A®!A/\/!A/\/./\/\U
موسیقی آریایی
Home Posts Archive Profile FeedBack RSS Designer
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان A®!A/\\/!A/\\/./\\/ \U§!CS و آدرس arianian.musics.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آخرین مطالب ارسالی

دانلود آهنگ "نمی تونم"

متن این ترانه: 

نمی تونم 

نمی تونم بهت بگم دوست دارم

تحملم نیست واسه گریه کردنت

نمی تونم دیگه تو رو داشته باش 

آخه تو رو به دست من سپردنت 

نمی تونم با تو بمونم تا ابد

نمی تونم پا بزارم روی دلت

هر چی که دارم مال تو عزیز من 

آخه تو رو به دست من سپردنت

نمی تونم با تو بمونم تا ابد

نمی تونم پا بزارم روی دلت 

هر چی که دارم مال تو عزیز من

آخه تو رو به دست من سپردنت

 


 

دانلود آهنگ "بذار دستاتو تو دستام"

متن این ترانه:

بذار دستاتو تو دستام

بذار دستاتو تو دستام،حالا

تو را میبینمت هر روز،ازاین بالا

تو آسون میشوی با من،لبالب میشوی تا من

تو را با عشق میپوشم در آغوشم

چرا انقدر ناامید،چرا انقدر با تردید
به تو نزدیکه نزدیکم، به تو نزدیک تر از خورشید

بذار دستاتو تو دستام ،حالا

تو را میبینمت هرروز، از این بالا

به باور میرسم باتو،نمیدانم منم یا تو

گذر کردم ازاین تردید،پرم ازباور و امید

گذشتم ازمن و ازمن،گذشتم از قفس هستن

نه دل تنگم نه تاریکم،به تو نزدیک نزدیکم

♫♫♫

 


  

دانلود آهنگ "لیلا"

متن این ترانه:

لیلا

-آقا چیزی نمونده که برسن الانه که قیچیمون کنن

-چقد مهمات داریم؟

-مهمات؟.. هیچی.

-خب پس چیکار کنیم؟

-هیچی ، فقط اینقد وقت داریم که بنویسیم

-یکی یکی بگین من خودم مینویسم

-یه قلم و کاغذ بدین :

-“بسم الله الرحمن الرحیم”

-بنویس حاجی جون ، بنویس اینو :

-همه جا قرمزته.

-بیخود قرمز قرمز نکن

-فقط همین..

-فقط آبی داداش.

-همه حساب کتابمو بسپرین به حاج رضا

-خودش میدونه چیکار کنه…

-مواظب مادر و آقاجون باشین

-بگین : حلالم کنه

-اینشالله که نرگس هم خوشبخت میشه

-تو نمیخوای چیزی بگی؟

-آخه مال من یکم خصوصیه.

-هـــا ، این عاشقه حاجی..

-این خصوصیه ، یعنی عاشقه بابا …

-بیا خودت بنویس

-پشتش بنویس

-“بسم الله الرحمن الرحیم”

-این نامه رو لیلا فقط بخونه:

……………………………………………………

این نامه رو لیلا فقط بخونه

فقط میخوام که حالمو بدونه

کلاغا اطراف منو گرفتن ، از دور مزرعه هنوز نرفتن

لیــــلا ، دارن نقل و نبات میپاشن

تا عشق و خون دوباره همصدا شن

لیلا چقد دلم برات تنگ شده ، نیستی ببینی که سرت جنگ شده

نیستی ولی همیشه همصدایی

لیلای من دریای من ، کجایی

♫♫♫

این نامه رو تنها باید بخونه

ببخش اگه پاره و غرق خونه

این نامه ی آخرمه عزیزم ، تولد دخترمه عزیزم

براش یه هدیه ی کوچیک خریدم

دلم میخواست الان اونو میدیدم

لیلا به دخترم بگو که باباش

رفتش که اون راحت بخوابه چشماش

رفتش که اون یه وقت دلش نلرزه

نپــره از خواب خوشش یه لحظه

لیـــــــلا…

لیـــــــلا…

♫♫♫

اگه یه روز این نامه رو بخونی

دلم میخواد از ته دل بدونی

الان دیگه به آرزوم رسیدم ، باور نمی کنی خدا رو دیدم

♫♫♫

 


  

دانلود آهنگ "خدایا"

متن این ترانه:

خدایا

نگاهم رو به سمت تو، شبم آیینه ی ماهه
دارم نزدیکتر میشم، یه کم تا آسمون راهه
به دستای نیاز من، نگاهی کن از اون بالا
من این آرامش محضو، به تو مدیونم این روزا
خدایا دوستت دارم، واسه هر چی که بخشیدی
همیشه این تو هستی که، ازم حالم رو پرسیدی
بازم چشمامو می بندم، که خوبی هاتو بشمارم
نمی تونم فقط میگم، خدایا دوستت دارم
تو دیدی من خطا کردم، دلم گم شد دعا کردم
کمک کن تا نفس مونده، به آغوش تو برگردم
تو حتی از خودم بهتر، غریبی هامو می شناسی
نمی خوام چتر دنیا رو، که تو بارون احساسی
خدایا دوستت دارم، واسه هر چی که بخشیدی
همیشه این تو هستی که، ازم حالم رو پرسیدی
بازم چشمامو می بندم، که خوبی هاتو بشمارم
نمی تونم فقط میگم، خدایا دوستت دارم

 

 


 

دانلود آهنگ "یلدا"

متن این ترانه:

یلدا

مــســت بگو راســت بگو…..تا شب یلداست
بگــــو
تا نفسی هست بگو….هرچی دلت خواست
بگــــو
خسته و بی تاب شدم….محو شدم
خواب شدم…
خـــســتــه از این پنجــره ها…منتظرت
قاب شدم
گریه بر این حال کشید…..اشک بر این
فال کشید
بر تــن بی دست خـــدا….نقش دوتا
بــال کشـیـد
خار شدم…..پست شدم…..با همه…یکدســـت
شـــدم
تشنه ی بی آب شدی….نیست از این…هسـت
شـــدم
مســت بگو راســت بگو……تا شب یلداست
بگـــو
تا نفسم هست بگو…..هرچی دلت خواست
بگـــو
خسته و بی تاب شدم….محو شدم
خواب شدم
خســته از این پنجــره ها…منتـــظرت
قــاب شدم

 


 

 دانلود آهنگ "قربون مست نگاهت"

متن این ترانه: 

قربون مست نگاهت

قربون مست نگاهت، قربون چشمای ماهت

قربون گرمی دستات، صدای آروم پاهات

چرا بارونو ندیدی، رفتن جونو ندیدی

خستگی هامو ندیدی، چرا اشکامو ندیدی

مگه این دنیا چقدر بود؟، بدیهاش چندتا سحر بود؟

تو که تنهام نمیذاشتی، توی غمهام نمیذاشتی

گفتی با دو تا ستاره، میشه آسمون بباره

منم و گریه ی بارون، غربت خیس خیابون

توی باغچه ی آهم پر گریه پر آهم

کاشکی بودی و میدیدی همه ی گلاشو چیدی

تموم روزای هفته که پره غم شده رفته

من و گلدونت میشینیم فقط عکساتو میبینیم

روز پنج شنبه دوباره، وعده ی دیدن یاره

روی سنگ سردی از قبر، میریزه اشکای خستم

تا که قاصدک دوباره، خبری ازت بیاره

با یه دسته گل ارزون، پیشتم من زیر بارون

قربون مست نگاهت، قربون چشمای ماهت

قربون گرمی دستات، صدای آروم پاهات

چرا بارونو ندیدی، رفتن جونو ندیدی

خستگیهامو ندیدی، چرا اشکامو ندیدی

مگه این دنیا چقدر بود، بدیهاش چندتا سحر بود

تو که تنهام نمیذاشتی، توی غمهام نمیذاشتی

گفتی با دو تا ستاره، میشه آسمون بباره

منم و گریه ی بارون، غربت خیس خیابون

روز پنج شنبه دوباره، وعده ی دیدن یاره

روی سنگ سردی از قبر، میریزه اشکای خستم

تا که قاصدک دوباره، خبری ازت بیاره

با یه دسته گل ارزون، پیشتم من زیر بارون

 


 

 

دانلود آهنگ "عاشقونه"

متن این ترانه: 

عاشقونه

گاهی زیر بارون با تو و قدمهات چه خوبه
چه خیال خوبی حالا که غریبیه غروبه
با تو خوبه حتی حالا که تو رویا باهامی
چه حس عجیبی که همیشه تو لحظه هامی

عاشقونه شدم عاشقت دلت
یکی بیاد و کاشکی بگه بهت
بگه بهت شدی تو وجود من
از ته دل تورو دوست دارمت
عاشقونه شدم عاشق نگات
زندگی سازه گرمیه نفسات
اونقده خوبی که میدونه دلم
خیلی کمه اگه بمیره برات

گاهی که به یادت زیر بارون آروم میگیرم
حتی تو خیالم
تو خیال چشمات اسیرم
حالا زیر بارون با تو و قدمهات با خیال عشقت
با تو و نفسهات
برسه به دستات واسه اینکه که

عاشقونه شدم عاشقت دلت
یکی بیاد و کاشکی بگه بهت
بگه بهت شدی تو وجود من
از ته دل تورو دوست دارمت
عاشقونه شدم عاشق نگات
زندگی سازه گرمیه نفسات
اونقده خوبی که میدونه دلم
خیلی کمه اگه بمیره برات

 


 

 

دانلود آهنگ "خوشبختی"

متن این ترانه: 

خوشبختی

تو سراپا احساسی ، تو خود عطر یاسی
اگه تو با من باشی ، زندگیمو میسازی

دست تو توی دستم ، عشق تو توی قلبم
من همیشه عاشقت ، بودم و بازم هستم

دوست دارم ، دوست دارم ، دوست دارم و بی قرارم
خوشبختیمو با تو میخوام ، با تو آرومه روزگارم

♫♫♫
تو سراپا آرامش ، من پر از حرف و خواهش
داشتن این احساس و، تنها با تو میخوامش
تو شبیه رویامی ، تو تموم دنیامی
حس خوب بارونی ، که تو قلبم میمونی

دوست دارم ، دوست دارم ، دوست دارم و بی قرارم
خوشبختیمو با تو میخوام ، با تو آرومه روزگارم

 


 

دانلود آهنگ "جاودانگی"

متن این ترانه:

جاودانگی

قطره ی بارونه دلم خلوت زندون دلم
لیلای بی دریای من گریه مجنونه دلم

ابرکبودمن تویی بودونبودمن تویی
مهرسجودمن تویی وای به روزگارمن

هواتویی نفس تویی لحظه پیش و پس تویی
عاشق درقفس منم ای دل بی قراره من

گریه منم ابرتویی دردمنم صبرتویی
بارش بی وقفه منم ای دل بیقرارمن

هدهدمن هدی من همدم باوفای من
خبرببربه عشق من به عشق من خدای من

عاشق دیدارمنم محوپدیدار تویی
خسته و بیمارمنم عشق تویی یارتویی

هواتویی نفس تویی لحظه پیش و پس تویی
عاشق درقفس منم ای دل بی قراره من

گریه منم ابرتویی دردمنم صبرتویی
بارش بی وقفه منم ای دل بیقرارمن

 


 

 

دانلود آهنگ "لحظه ها"

متن این ترانه:

لحظه ها

مثه قایقی خسته تو دریا

مثه دیدن تو توی رویا

مثه تیک تیک خسته ی ساعت

مثه قصه ی تلخ صداقت

♫♫♫

مثه شمع مثه گل توی گلدون

مثه تصویر ماه توی بارون

مثه گریه تلخ دیوونه

دیگه چیزی ازم نمیمونه

♫♫♫

مثه لحظه ی بارون و پاییز

مثه چشمای خسته ی لبریز

مثه اشکای ریخته رو گونه

دیگه چیزی ازم نمیمونه

مثه بارون و ابر بهاره

مثه لحظه ی خواب ستاره

تورو دوست دارم

♫♫♫

مثه خاطره های پریده

دونگاه به هم نرسیده

مثه شاعر و عشق و رفاقت

مثه حس غریب نجابت

♫♫♫

مثه پرسه و گریه وخوندن

همه خاطره هاتو سوزوندن

مثه اشکای خواب شبونه

دیگه چیزی ازم نمیمونه

♫♫♫

مثه لحظه ی بارون و پاییز

مثه چشمای خسته ی لبریز

مثه اشکای ریخته رو گونه

دیگه چیزی ازم نمیمونه

مثه بارون و ابر بهاره

مثه لحظه ی خواب ستاره

تورو دوست دارم

♫♫♫

تورو دوست دارم لبالب

 

 



برچسب‌ها:


ابر برچسب
درباره وبلاگ

welcome to my weblog!
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 72
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 113
بازدید ماه : 164
بازدید کل : 96794
تعداد مطالب : 68
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



دریافت كد ساعت