اسلایدر

مهدی رفعتی (نوازنده و آهنگساز) درگذشت...

§©!§A®!A/\/!A/\/./\/\U
موسیقی آریایی
Home Posts Archive Profile FeedBack RSS Designer
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان A®!A/\\/!A/\\/./\\/ \U§!CS و آدرس arianian.musics.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آخرین مطالب ارسالی

جامعه موسیقی در اولین روزهای آغازین سال ۹۳ درغم از دست دادن هنرمند مهدی رفعتی به سوگ نشستند. مهدی رفعتی؛ شاگرد ارشد استاد انوشیروان روحانی بر اثر خونریزی شدید معده در تعطیلات نوروزی و در نوشهر جان به جان آفرین تسلیم کرد.

مهدی رفعتی شاگرد ارشد استاد انوشیروان روحانی است که آلبو‌هایش با امضا و تاییدیه ایشان منتشر می‌شد؛ متولد ۱۳۵۶ شیراز، موسیقی را از سن ۹ سالگی با ساز پیانو آغاز کرد. وی پس از اتمام تحصیلات خود در رشته مهندسی آبیاری و زه کشی از دانشگاه شیراز برای تکمیل تحصیلات موسیقی خود به کنسرواتوار تهران رفت وبه تحصیل موسیقی پرداخت و توانست در مقطع کار‌شناسی ارشد آهنگ سازی فارغ التحصیل شود.

وی در زمینه نقد موسیقی نیز با سایت موسیقی ما همکاری‌ می‌کرد. از وی آلبوم‌های «همیشه جاویدان»، «خاطره تا خیال» (اجراهای جدیدی از آثار انوشیروان روحانی) و همچنین آلبوم‌های «همرنگ رویا»، «نوایی دیگر» به جای مانده است.

اخیرا نیز مشغول کار بر روی سرود ملی‌ای ایران برای تلویزیون به شکل ارکسترال بود. رفعتی همچنین در زمینه موسیقی فیلم نیز فعالیت‌های داشت که از این میان می‌توان به ساخت موسیقی سریال «مهمان پذیر طوبی»، موسیقی متن تله سینمایی‌های «عکس یادگاری» و «بلند پرواز» نام برد.

اجرای کنسرت در راستای معرفی پیانوی ایرانی در شیراز، تهران، دوبی، سیدنی و ملبورن و همچنین ضبط آثار ارکسترال در فضای پاپ-کلاسیک با همکاری نوازندگان ارکستر سمفونیک از از دیگر فعالیت‌های این هنرمند فقید بوده است.

مراسم تدفین این هنرمند در صبح روز دوشنبه ۱۱ فروردین ماه ساعت ۱۰ در محل بهشت زهرای تهران و قطعه هنرمندان برگزار می‌شود.

همچنین مراسم یادبودی در همین روز در مسجد جامع شهرک غرب واقع از ساعت ۱۶ تا ۳۰: ۱۷ برگزار خواهد شد.

منبع: سایت موسیقی ما



برچسب‌ها:
[ سه شنبه 12 فروردين 1393برچسب:, ] [ 19:56 ] [ محمّد گلماه ]


ابر برچسب
درباره وبلاگ

welcome to my weblog!
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 75
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 116
بازدید ماه : 167
بازدید کل : 96797
تعداد مطالب : 68
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



دریافت كد ساعت