اسلایدر

دانلود تك آهنگ هاي «مرتضي پاشايي» همراه با متن ترانه

§©!§A®!A/\/!A/\/./\/\U
موسیقی آریایی
Home Posts Archive Profile FeedBack RSS Designer
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان A®!A/\\/!A/\\/./\\/ \U§!CS و آدرس arianian.musics.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آخرین مطالب ارسالی

دانلود آهنگ "عصر پاييزي"

متن اين ترانه: 

عصر پاييزي

بهت پیله کردم نمی مونی پیشم

نه میمیرم اینجا نه پروانه میشم

از عشق زیادی تورو خسته کردم

تو دورم زدی خواستی دورت نگردم

بازم شوری اشک و لبهای سردم

من این بازی و صد دفعه دوره کردم

نه راهی نداره گمونم قراره،یکی دیگه دستامو تنها بذاره

دیگه توی دنیا به چی اعتباره

کسی که براش مردی دوست نداره

منو بغض و بارون سکوت خیابون

دوباره شکستم چه ساده چه آسون

به پاتم بسوزم تو شمعم نمیشی

تو حوای دنیای آدم نمیشی

غرورت گلومو به هق هق کشیده

آدم که قسم خوردشو دق نمی ده

♫♫♫

منوتو یه عمره دوتا خط صافیم

شده عادت ما که رویا ببافیم

بشینیمو عشق و به بازی بگیریم

واسه زندگی کردنامون بمیریم

چه سخته تو تنهایی شرمنده میشی

ماها قهرمانیم و بازنده میشیم

مثه اعصر پاییزی رنگ و رومون

واسه خیلیا خاطرست آرزومون

 


 

دانلود آهنگ "بغض"

متن اين ترانه:

بغض

بغضم گرفته وقتشه ببارم ، چه بی هوا هوای گریه دارم

باز کاغذام با تو خط خطی شد ، خدا این حس و حال و دوست ندارم

باز دور پنجره قفس کشیدم ، دوباره عطرت و نفس کشیدم

قلم تو دست من پر از سکوته ، دوباره از ترانه دست کشیدم

 

♫♫♫

 

باز خاطرات تو همین حوالیه

حالم همینه و یه چند سالیه

جای تو خالیه

جز تو تمام شهر میدونن حالمو

مثل کبوترم که سنگ آدما شکسنه بالمو

 

♫♫♫

 

این قلب بی قرار و از تو دارم ، این حس انتظار و از تو دارم

اسمت هنوز دور گردنم هست ، من این طناب دار و از تو دارم

اسمت نوشته رو بخار شیشه ، دلی که بی تو باشه دل نمیشه

من موندمو یه سایه توی خونه ، میترسم اونم حتی رفتنی شه

 


 

دانلود آهنگ "جاده ي يك طرفه"

متن اين ترانه: 

جاده يك طرفه

باز دوباره با نگاهت ، این دل من زیرو رو شد

باز سر کلاس قلبم درس عاشقی شروع شد

دل دوباره زیرو رو شد

 

با تموم سادگی تو حرفتو داری میگی تو

میگی عاشقت میمیونم ، میگم عشق آخری تو

حرفتو داری میگی تو

میدونی حالم این روزا بدتر از همست ، آخه هرکی رسید دل ساده ی من رو شکست

قول بده که تو از پیشم نری ، واسه من دیگه عاشقی جاده ی یک طرفست

میمیرم بری آخرین دفعست

پرواز تو قفس شدم بی نفس شدم

دیگه تنها شدم توی دنیا بدون خودم

راستشو بگو این یه بازیه

نکنه همه حرفای تو مثه حرف همه

صحنه سازیه این یه بازیه

 

♫♫♫

بی هوا نوازشم کن اشک و غصه هامو کم کن

با نگاه بی قرارت باز دوباره عاشقم کن

اشک و غصه هامو کم کن

دل من بهونه داره حرف عاشقونه داره

راه دیگه ای نداره غیر از اینکه باز دوباره

سر رو شونه هات بزاره

 


 

دانلود آهنگ "چند روزه"

متن اين ترانه:

چند روزه

چند روزه دل دیوونه میگیره همش بهونه
آتیشم میزنه هرشب جای خالیت توی خونه
دله من!هواتو داره دیگه طاقت نمیاره
این!این دل همیشه گریون مثل ابرای بهاره
♫♫♫

کی تورو دوست داره قد یه دنیا؟
کی می خواد با تو باشه حتی تو رویا؟
دنباله جای پاهات روی شن های قشنگ و خیس دریا


نگو که رفتن تو سهم من دل من طاقت نداره می شکنه
نگو که باید جداشیم نگو قسمت من و تو رفتنه
 ♫♫♫

کی تورو دوست داره قد یه دنیا؟
کی می خواد با تو باشه حتی تو رویا؟
دنباله جای پاهات روی شن های قشنگ و خیس دریا


نگو که رفتن تو سهم من دل من طاقت نداره می شکنه
نگو که باید جداشیم نگو قسمت من و تو رفتنه

 


 

دانلود آهنگ "نفس"

متن اين ترانه:

نفس

چشات منو داده به دستای باد
دلم عشقتُ از کی‌ بخواد


دل تو با دلم به سادگی‌ راه نمیاد


ببین دل من درا رو همه بست
تو دلم کی‌ به جز تو نشست


آخه عاشقتم تو به عاشقی میگی‌ هوس

همش هوس تو رو داره دلم ، دیوونته چاره نداره دلم
به تو دلُ بسته دوباره دلم ، عشق تو کار دلم
نفس نفسم تو رو داد میزنه ،  نفس توی سینه صدات می‌زنه
نگاه تو مثل جواب منه ، تعبیر خواب منه


دلم دیگه درگیر عاشقیه
توی قلب تو آخه کیه


که بهم نمیگی ما دو تا دلمون یکیه


نذار دیگه سر به سر دل من
اگه در به دره دل من


ولی‌ جای توِِ دیگه تو دل غافل من

آره هوس تو رو داره دلم ، دیوونته چاره نداره دلم
به تو دلُ بسته دوباره دلم ، عشق تو کار دلم
نفس نفسم تو رو داد میزانه ، نفس توی سینه صدات می‌زنه
نگاه تو مثل جواب منه ، تعبیر خواب منه

 

 


 

دانلود آهنگ "ستايش"

متن اين ترانه:

ستايش

دوباره نم نم بارون ، صدای شر شر ناودون ، دل بازم بیقراره...
دوباره رنگ چشاتو ، خیال عاشقی با تو ، این دل آروم نداره نداره نداره.....
شبام و خواب نوازش ، دوباره هق هق و بالش ، گریه یعنی ستایش...
ستایش تو و چشات ، دلم هنوز تو رو میخواد ، دل بازم پر زده واسه عطر نفسهات .
اتاقمعطر تو داره ، دلم گرفته دوباره
کار من انتظاره...
یه عکس و درد دلامو میریزه اشک چشامو غم تمومی نداره نداره نداره...
صدای باد و کوچه ,داره تو خونه میپیچه
قلبم آروم نمیشه, بغل گرفتمت انگار
دوباره خوابه و تکرار, باز نبودی و من تکیه دادم به دیوار...
ستایش یعنی این دیوونگی ها
شبیه حس خوبه تو دل ما
نگاه کن تو چشای بی قرارم
چقدر این لحظه ها رو دوست دارم
تصور میکنم پیشم نشستی
چقدر خوبه چقدر خوبه که هستی
ستایش یعنی این حسی که دارم
نمیتونم تو رو تنها بذارم.....

 

 


 



برچسب‌ها:
[ یک شنبه 13 بهمن 1392برچسب:مرتضی پاشایی, مرتضی, پاشایی, عصر پاییزی, ] [ 22:29 ] [ محمّد گلماه ]


ابر برچسب
درباره وبلاگ

welcome to my weblog!
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 6
بازدید کل : 96628
تعداد مطالب : 68
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



دریافت كد ساعت